loading...
دختران رنگین کمان
faezeh بازدید : 259 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (16)

سلام!

این سایت متعلق به همه دختراست و هر کسی می تونه نظر بده و یا عضو بشه.من هر روز به اینجا سر می زنم و کلی مطلب براتون میارم.

داستانام هم اینجا می نویسم و داستانای شما رو هم روی وبلاگم قرار میدم.امیدوارم کلا وبلاگ خوبی باشه براتون!

پس عضویت=شادی و خنده

o,a

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1393/07/22 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

سلام آپم
پاسخ : سلاممممم اومدممممم!شکلک

این نظر توسط sepideh در تاریخ 1393/07/12 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

سلام من وبت عضو شدم امید وارم حدس بزنی من کی هستم من یه اشنای تازه ام حدس بزن کی هستم
پاسخ : منو سرکار گذاشتی دیوونه!خب از اسمت معلومه سپیده خله ای دیگه!

این نظر توسط s.h.g در تاریخ 1393/07/11 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

خخخخخ اون کانالم هک شد دیگه نیازی نیست که بخوام برمشکلک
راستی من دوتا وب دارم یکیش رو که توی کانال s.h.g معلومه
یکیش هم که توی کانال اصلیمه

این نظر توسط چویی جین کی در تاریخ 1393/07/06 و 22:17 دقیقه ارسال شده است

خواهششکلک
پاسخ : آدرس عکسها رو فردا میام وبت میدم...الان فکر نکنم بتونم بیدار بمونم

این نظر توسط چویی جین کی در تاریخ 1393/07/06 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

به به چه سایتی واقعا آفرییییییییییییییییییییییییییییییینشکلک
پاسخ : ممنون!

این نظر توسط سحر در تاریخ 1393/05/31 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگت عالیه آپم به منم سر بزن
http://goo.gl/rI2y0J
پاسخ : حتما...ولی سایتت کجاس؟

این نظر توسط m@hsa در تاریخ 1393/05/26 و 22:43 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم وبلاگ زیبایی داری خیلیی محیط زیبا و دلنشینی داره من لینکت می کنم تو هم با عنوان وبلاگم لینکم کن و خوشحال میشم وبلاگم و داستانم رو معرفی کنی به دوستای وبت شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : باشه عزیزم...حتما...

این نظر توسط zahra در تاریخ 1393/05/26 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

کجایی ????
خدافظ
پاسخ : اینجام...سلام...نرو

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/05/26 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

اون ..... کانالمو اشغال کرده برام تو ویدیو هام
یه نظر بزار ببین کسی بهت جواب میده اصلا اسممو نگو شاید ج نده
باشه؟
مثلا بگو به درد نخوره بگو قشنگ بود
بگو اشغاله هر چی فقط بگو بگوشکلکشکلکشکلک
پاسخ : باشه...

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/05/26 و 14:02 دقیقه ارسال شده است

اره
پاسخ : آره؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا سایت همه دختراس!براتون عکس و مطلب می زارم و در عوض شما نظر بدید.امیدوارم به کلی وبلاگم شادی آور جمعتون و خاطره انگیز در دوستیتون باشه!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟