loading...
دختران رنگین کمان
faezeh بازدید : 240 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (14)

سلام...خوبید؟امروز آپ کردم چون میخواستم چند تا خبر خوب بدم و یه گله بکنم...

خبر خوبم اینه که از این به بعد میتونید رنگ زمینه قالب رو به علاقه خودتون و با توجه به حال و هوایی که دارید تغییر بدید...اینجوری خیلی باحال میشه...حتی میتونید بهش طرح هم بدید...مثل موج دریا یا مثلا راه راه یا خال خالی یا هر مدل خوشگل دیگه...فقط و فقط کافیه به گوشه سمت چپ صفحه(بالا)نگا کنید...یه چرخ دنده کوچولو میبینید...اونو بزنید و زمینه قالب رو عوض کنید...

خبر خوب بعدی...اونم اینه که هر وقت دلتون ویدئو باحال و جالب خواست بیایید به این آدرس پایین...اونجا کانال منه و پر از ویدئوهای خوبه...اونجا هم با نام دختر رنگین کمان هستم...اگه توی آپارات عضوید که بیایید و نظر بدید اما اگه نیستید همین جا هر نظری و هر پیشنهادی که دارید رو بگید...و اگر هم خواستید عضو بشید بهم بگید تا بیام کانالتون...

www.aparat.com/Rainbowgirl11

خبر بعد هم اینه که...میخوام یه سایت خوب برای ویدئو بزنم...هر وقت درستش کردم بهتون میگم و شما هم بیایید و سر بزنید...اونجا میتونید یه عالمه سریال و فیلم مختلف بر اساس سلیقه شخصی تون پیدا و دانلود کنید...البته حالا حالا ها کار میبره و خیلی هم منتظر نباشید!

گله هم دارم ازتون...اولا...نظرات کمه...خسته میشم از بس نظر نمی بینم...دوما...من که تمام موضوعات رو توی صفحه اول نمیزارم...اینجوری صفحه اول شلوغ میشه...پس لطفا و خواهشا به موضوعات سایت هم مراجعه کنید...اونجا همه چیز هست...پر تنوع و خوب...و خوبیش اینه که هر چیزی رو که دوس دارید پیدا میکنید و بر اساس علایقتون مطلب میبینید.....خب!تموم شد!اینم وضع و حال منه!وقتی نظر میبینم....

وقتی نظر میدید

پس نظر بزارید دیگه...من چشم میزارم تا شماها نظر بزارید...بعد ببینم و اینجوری ذوق کنم!

چشم گذاشتم...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Ana در تاریخ 1393/06/20 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

سلام وبت خيلي خوبه از عكس هايي كه گذاشتي خيلي خوشم اومد راستش من خودم عاشق كره اي هام به منم سربزن دوست دارم روابتمون بيشتر بشه
پاسخ : حتما گلم!به وبت سر زدم...

این نظر توسط anita در تاریخ 1393/06/10 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

قالب وبلاگت قشنگه به ماهم یه سری بزن.شکلک
پاسخ : حتما میام عزیزم^-^

این نظر توسط دختر خون آشام در تاریخ 1393/06/07 و 19:15 دقیقه ارسال شده است


خخخ چپه نشي يه وقتشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نه نمیوفتم!ممنون که اومدی!^-^

این نظر توسط ملیــــــــــــــــــکا در تاریخ 1393/06/01 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

خانم خنگووول!!!
اون چرخ دنده هه...بالا سمت چپه!!!!!!! نه راست!!!!!!!!!شکلکشکلکشکلک

بعدشم من تو وب دومم لینکت کردم اسم وب دومم"آبرنگ" هستش
خو توام بیا نظل بده دیقه!
تو آریایی هم آپم

اینم وب مشترک منو داداشم: ahora7.mihanblog.com
علمی و سرگرمیه!
اینم الان لینک میکنم!!!شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خو اونجا که کد گرفتم نوشته بود راست...من چیکار کنم؟

این نظر توسط ملیــــــــــــــــــکا در تاریخ 1393/06/01 و 16:42 دقیقه ارسال شده است

سلامــــــــــــــــــــــــــــــــ
من نظـــــــــــــــــــــــر دادم!!!!
همین الان
ولی مواظب خودت باش!!!!!! ذوق مرگ نشی!!!شکلک

میگم خبرهای خوبی بوددددشکلک
درضمن از همین الانم بگم که باااااااااااااااااید "باااااید" حتما حتما..
.
.
.
.
.
بگو خب؟
.
.
.
.
.
ویدئو های Mustafa ceceli رو بذاری هاااااااااااااا!!
باشه؟؟ قول بده!شکلکشکلک
پاسخ : ویدئوهای کی؟

این نظر توسط anita در تاریخ 1393/05/25 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

میگم منم تو آپارات عضو شدم حلا چه طور واسه خودم عکس انتخاب کنم
پاسخ : برو تو تنظیمات کانال و بعدش ارسال تصویر رو بزن و از توی سیستمت تصویر انتخاب کن...آدرس کانال چیه؟

این نظر توسط anita در تاریخ 1393/05/25 و 18:29 دقیقه ارسال شده است

اسم پوی من هست anita_o9
اسم پوی تو چیه؟
پاسخ : من پو ندارم!تازه فهمیدم!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط anita در تاریخ 1393/05/25 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

هو هو هو نظر میدم نظرررررررشکلکشکلک
راستی بازی پو رو دیدی
خیلی قشنگه واسه اندرویده اگه داری بیا به پو ی من سربزن
لی لی لی لی لی
پاسخ : اسمت چیه ادت کنم؟

این نظر توسط anita در تاریخ 1393/05/25 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

هو هو هو نظر میدم نظرررررررشکلکشکلک
راستی بازی پو رو دیدی
خیلی قشنگه واسه اندرویده اگه داری بیا به پو ی من سربزن
پاسخ : خخخخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط anita در تاریخ 1393/05/25 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

میخوام نظر بدم برات تا ذوق کنیشکلک
پاسخ : بده خب!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا سایت همه دختراس!براتون عکس و مطلب می زارم و در عوض شما نظر بدید.امیدوارم به کلی وبلاگم شادی آور جمعتون و خاطره انگیز در دوستیتون باشه!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟