loading...
دختران رنگین کمان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط goldennurse در تاریخ 1393/05/16 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

من عاشق سریال های کره ایییییییییییییییییییییییییییییم قشنگ بودن عزیزم
پاسخ : ممنونم!نظراتت دلگرم کنندس!

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/05/15 و 17:30 دقیقه ارسال شده است

سلام منم زهرا

من قبلا 2 بار به این وب اومدمشکلک
ولی چرا نظر ندادم شکلک
پاسخ : سلام!واقعا چرا؟خب نظر میدادی!راستی من نتونستم تو وبت نظر بدم...کد امنیتی نمیومد...اونجا چجوری میشه سفارش داد در حالی که نمیشه نظر گذاشت؟

این نظر توسط آرمانا در تاریخ 1393/05/14 و 22:23 دقیقه ارسال شده است

سلام , خیلی ممنون از عکس های باحالت و گفتم بد نباشه یه دوری تو وبت بزنم البته با اجازه شما و باید بگم مطالب جالبی داری , از وبت خیلی خوشم اومد و بازم ممنون ^_^ مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فراوون n_n
پاسخ : خواهش میکنم خانم دوست!خوشحالم خوشت اومد...برای فتوشاپ و بقیه عکس ها هم توی کانالت بهت میگم...راستی ممنون که با اینکه سرت شلوغ بود نظر گذاشتی!

این نظر توسط star در تاریخ 1393/04/24 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

قشنگ بود ممنونشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا سایت همه دختراس!براتون عکس و مطلب می زارم و در عوض شما نظر بدید.امیدوارم به کلی وبلاگم شادی آور جمعتون و خاطره انگیز در دوستیتون باشه!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟