loading...
دختران رنگین کمان
faezeh بازدید : 452 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (10)

سریال دو دوست

سریال کره ای دو دوست

دو دوست (به هانگول: 짝패) یک مجموعه تلویزیونی ۳۲ قسمتی تاریخی کره‌ای است که در سال ۲۰۱۱ توسط شبکه ام‌بی‌سی پخش شده است.

پشتسریال

پوستر

نویسنده:کیونگ کیم وون

ژانر:درام-کمدی-اکشن-تاریخی

ستارگان:چونگ جونگ میون-لی سانگ یون-هان جی هی-سئو هیون جی

کارگردان:ایم تائه وو-کیم گئون هنگ

خلاصه

این سریال از طریق روایت زندگی دو مرد که در بدو تولد جای‌شان با یکدیگر عوض شده است، به بررسی چگونگی تعیین سرنوشت افراد برحسب طبقه اجتماعی‌شان در دوره جوسان می‌پردازد. چان دونگ (چونگ جونگ میونگ) و گی دانگ (لی سانگ یون) در حالی که زندگی‌شان با یکدیگر عوض شده، بزرگ می‌شوند. چان دونگ که پسر یک اشراف‌زاده است در پایین‌ترین طبقات جامعه متحمل سختی‌های فراوان و بزرگی می‌شود و به مخالفی مبدل می‌گردد که به اموال ثروتمندان دستبرد می‌زند. گی دانگ که در اصل پسر یک گداست در یک خانواده نجیب و ثروتمند رشد می‌کند و به یک رئیس پلیس مبدل می‌شود. سرنوشت، زندگی این دو را که در دو سوی متفاوت قانون قرار گرفته‌اند را هنگامی‌که هر دو نفر عاشق یک زن (هان جی‌های) می‌شوند، دوباره به یکدیگر پیوند می‌دهد.

دو دوستدو دوست

دودوستسریال دو دوست

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هدیه در تاریخ 1393/05/10 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

خیلی ریلکسی!اگه وب تو فلفلی بشه چی؟همین جوری راحت میگی چیزی نیست؟شکلک
پاسخ : خدا نکنه!آخه وب من و وب کلاس فرق داره.وب کلاس ثبت شدس و توی سایته و اگه مسدود بشه میشه جبرانش کرد و ادامه داد ولی وب من مسدود بشه کلا از بین میره و باید از نو بسازمش.

این نظر توسط هدیه در تاریخ 1393/05/09 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

آخه اشتباهی آخر آدرس رو وارد نکردم بعدش گفت مسدوده و فیلتر اومد...باورت نمیشه نزدیک بود بمیرم!شکلکدیروز از ترسم یه ایمیل به ملیکا دادم ازش پرسیدم!باورت میشه؟اونم بحث دعوا رو پیش کشید...خلاصه آشتی کردیم!خخخخخخخخخ!الکی الکی!شکلک
پاسخ : خدا رو شکر که آشتی کردید...خیلی هم نگران نباش نه چیزی برا فیلتر داره نه اینکه راه برگشت ندشته باشه.فوقش مطلبو حذف میکنی و بعد میری توی سایت ساماندهی اونجا هم میگی یه بار دیگه استعلام کنن.اون موقع رفع میشه غیر از اینه؟

این نظر توسط هدیه در تاریخ 1393/05/09 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

خب خدا رو شکر!دیروز نزدیک بود سکته کنم.فک کردم وبمون فیلتر شده!شکلک
پاسخ : ترسو!مگه چی داره حالا؟تازه ما از ترسمون شب مطلب غیر مربوط میزاریم.چطوری آخه؟

این نظر توسط هدیه در تاریخ 1393/05/09 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

دیروز نیومدی وب...جواب هم نمیدی...حالت خوبه خواهری جونم؟نگرانتم زود بگو.شکلک
پاسخ : عزیزم نگران نباش!اینترنتم ته کشیده بود،موبایلمم شارژ باطریش تموم شده بود تو خونه بود منم رفته بودم بیرون.نگران نباش...خودتو کنترل کن.

این نظر توسط goldennurse در تاریخ 1393/05/02 و 2:45 دقیقه ارسال شده است

راستی ایمیلتو چک کن چون عضو شدم مث اینک باید اونجا تاییدم کنی با اسم Azalea عضو شدم
پاسخ : عضو شدی دیگه!الان میتونی وارد بشی به عنوان کاربر سایت.منم عضو شدم تو همین وبت

این نظر توسط goldennurse در تاریخ 1393/05/02 و 2:38 دقیقه ارسال شده است

الان دیدم تو وبم عضو شدی میخواستم بگم چ جوری ک دیدم دیگه عضو شدی ممنون راستی من اسمم اعظمه تو اون یکی وبم اگه دیده باشی Azam اول نویسنده هاس چون مدیرش منم گاهی ب اونم سر بزن عزیزم راستی چرا نمیتونم تو اون یکی وبت نظر بزارم همش خطا میده
پاسخ : امکان نداره نشه نظر بزاری.مرورگرت آپدیت شده اس دیگه؟اونجا هم نوشتم باید آپدیت شده باشه.اگه از مرورگر سیستمت استفاده میکنی نمیشه.اگه تمام موارد رو پر میکنی و مرورگرت هم آپدیت شدس پس دیگه هیچی دیگه باید حذفش کنم چون یکی از دوستام هم نمی تونست نظر بزاره.فقط یه نظر تو وبم هست نمیدونم چه جوری برام نظر گذاشته!

این نظر توسط هدیه در تاریخ 1393/05/01 و 18:34 دقیقه ارسال شده است

آره دیگه واسه خودت دلیل میاری!شوخی کردم جدی نگیری؟حالا بیا یه سری وب تا ببینی چی گذاشتم تو وب!فقط زود بیا مخصوص خودته!
پاسخ : اومدم وایسااااا!

این نظر توسط هدیه در تاریخ 1393/05/01 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

خوبی؟خوشی؟هیچ خبری ازت نیس خانوم بی معرفت!دور دور با آدم صحبت میکنی...خب به جای اینکه تو اون یکی وبت بنویسی بیا وبم بگو.خیلی نامردی!فقط میری وب ملیکا.ملیکا که توی وبهات نظر نمیده.
پاسخ : خوبم!خوشم!چه عجب یادی از ما کردی!منظورت از دور دور همونه که نوشته بودم از کدوم مرورگر استفاده کنی؟خب فکر کردم شاید اونجا راحت تر باشی!حالا چرا ناراحتی؟ملیکا چون نظر نمیده من اصن وبش نمیرم.فقط یه بار واسم نظر گذاشته.

این نظر توسط goldennurse در تاریخ 1393/04/30 و 19:03 دقیقه ارسال شده است

راستی گلم خواستی تو وبام عضو شو خوشحالم میکنی
پاسخ : چه جوری باید عضو بشم؟؟؟

این نظر توسط goldennurse در تاریخ 1393/04/30 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

عالیییین! من عاشق سریال های کره ای ام اگه تونستی بازم بزار! خوشحال میشم به منم سر بزنی! بازم میام برات نظر میذارم کامنت ها و پیشنهادای توهم خوشحالم میکنه خسته نباشییییییییییییییییییییییی!!!
پاسخ : خواهش میکنم عزیزم!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا سایت همه دختراس!براتون عکس و مطلب می زارم و در عوض شما نظر بدید.امیدوارم به کلی وبلاگم شادی آور جمعتون و خاطره انگیز در دوستیتون باشه!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟