loading...
دختران رنگین کمان
faezeh بازدید : 1353 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (5)

ددختر مشرقیلب رودخونهدختر نیلوفرزیبای غمگیندختر و پسر عاشقدختر کره ایدختر کره ای زیبا(فانتزی)دختر کره ایدخترفانتزیدختردختردختردخترای خوشملددخترای فانتزی

سلام!این روزا عکس دخترای فانتزی خیلی مد شده!براتون گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیاد.این عکسا برای تمام بازدید کننده ها بازه.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط goldennurse در تاریخ 1393/04/30 و 13:56 دقیقه ارسال شده است

سلام گلم اون یکی وبتم مثل این عالییییییییه! فقط نتونستم اونجا نظر بزارم اینجا گذاشتم راستی هردو تا وبتو تو هردوتا وبم لینک میکنم اگه خواستی تو هم همینکارو کن آخه ی وب دیگم دارم گروهیه ولی مدیرش خودمم آدرسشم 8nurse.rozblog.com اینو با عنوان خودمونی لینک کن وب قبلیمم تو وب جدیدت با اسم A NuRsE LiKe MooN بلینک فدات فعلا!!!
پاسخ : سلام!بازم خوش اومدی!لینکت که کردم عزیزم تو هر دوش.این یکی وبت هم می لینکم.

این نظر توسط EHSAS در تاریخ 1393/04/28 و 13:24 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز من لینکت کردم ولی آدرس خودمو ک برات می فرستم میزنه اول ما رو لینک کنید
لطفا منو با عنوان A NuRsE LiKe MooN بلینک منتظرما ! بهم خبر بده تا لینکت حذف نشه با سپاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس فراوان!!!
پاسخ : اومدم وبتون ولی متوجه شدم لینکم نکردید توی پیوند ها قرار دادید ولی لینکتون کردم.باید برای اینکه لینکم کنید توی پیوند های سایت می گذاشتید نه پیوند های روزانه.

این نظر توسط یه دختر کوچولو در تاریخ 1393/04/20 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

وبلاگت خیلی خوبه.چند وقتی یه بار بهت سر می زنم و هر روز هم بهتر میشه این جوری ادامه بدی خیلی وبلاگت معروف و پیشرفته میشه.البته اگه ادامه بدی و تلاش کنی!شکلکشکلک
پاسخ : ممنون عزیزم!حتما تمام تلاشم رو می کنم.

این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1393/04/20 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

فوق العاده بود!شکلکشکلکشکلکشکلکراستی اگر عکس از دونگی بزاری الان خیلی واسه وبلاگت خوبه.
پاسخ : ممنون از نظرت عزیزم!حتما این کار رو می کنم.

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1393/04/19 و 16:43 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوشمل بود.میسی!شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خوشحالم دوسشون داشتی.بازم بیا.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینجا سایت همه دختراس!براتون عکس و مطلب می زارم و در عوض شما نظر بدید.امیدوارم به کلی وبلاگم شادی آور جمعتون و خاطره انگیز در دوستیتون باشه!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟